רשימת מרצ בעיריית תל אביב הוציאה הודעה לתושבי תל אביב לפיה ח"כ איילת שקד ומפלגת הבית היהודי גורמים להדתה של העיר תל אביב. שרת המשפטים ח"כ איילת שקד:"קמפיין ההדתה -חרחור שנאה בשביל קולות

הבוקר, חמישי 25.10.2018 קיבלה שרת המשפטים, ח"כ איילת שקד, המתגוררת בתל אביב הודעה בדומה ליתר תושבי העיר מרשימת מרצ במסגרת הבחירות המוניציפליות בעיר, לפיה שרת המשפטים ח"כ איילת שקד ומפלגת הבית היהודי גורמים להדתה של העיר תל אביב.

בתגובה העלתה שרת המשפטים ח"כ איילת שקד (הבית היהודי) תגובה לחשבון הפייסבוק שלה וכתבה: "טוב, אז מתברר שסיעת מרצ בתל אביב קצת בלחץ, הקמפיין אפעם לא ממריא, אז החברים שם עברו לקמפיין הפחדה: כעת הם טוענים שיש הדתה בתל אביב ושאני באופן אישי אחראית להדתה הזו. עוד מעט יגידו גם שהחרדים נוהרים לקלפיות… הדתה בתל אביב? אתם רציניים? מי בדיוק גרם לעיר הזו להתחרד- רון חולדאי? סגנו אסף זמיר? ומה כולל התהליך, דרישה לערוך מרתון נפרד? תגידו, אתם רציניים, או שיש פה איזו פרודיה היפסטרית שלא הבנתי?  העובדות על תל אביב הן כמובן הפוכות, אבל למה לא לחרחר שנאה בין מגזרים, אם זה יכול להביא כמה קולות? ולמה לא להציג אותי כדמון, אם זה יעיר קצת את הפעילים הרדומים של מרצ?  נולדתי בתל אביב. רחובות העיר הזו הם נוף ילדותי. גדלתי בעיר הנפלאה הזו ואני מגדלת בה את ילדי, בה גם גדלו הוריי. אינני שומרת מצוות אבל אני מכבדת את מי שכן. אני מחוברת למורשת היהודית של העם שלנו וכאשר אומן מפורסם שגר בתל אביב סיפר לאחרונה כמה הצטער שבגן הילדים של אחד מילדיו הופסק טקס הדלקת נרות בשישי, בגלל ששני הורים אקטיביסטיים טענו שזה הדתה, הבנתי שאם יש בעיה בתל אביב זו לא הדתה, אלא שנאה כלפי כל מי שמייצג משהו יהודי ומסורתי. וכאשר חברה שלי סיפרה לי שמנהלת בית הספר החליטה לראשונה לא לקיים את טקס קבלת ספר התורה של כיתה ב בבית כנסת השכונתי, כפי שנהוג בעיר 100 שנה מאז הקמתה, הבנתי שקמפיין ההפחדה עבד, ואמרתי לה: תלחמי על האמת.  בבחירות למועצת העיר אצביע לחיים גורן, אותיות גב, מורה לשל״ח, שהיה חבר מועצה מטעם סיעת דרום העיר. דואג לכולם, אדם ישר וחיובי. ולסיעת מרצ אני אומרת: חפשו פראיירית אחרת להרים על הגב שלה קמפיין נגטיבי ולעורר את הפעילים שלכם".