במפעל העופות 'עוף טרי', סירבו שוחטים להתפלל עם רב המשחטה.כתגובה רב העיר צפת, הרב שמואל אליהו, דאג לפיטורי עשרה עובדים מהמשחטה. ח"כ מרב מיכאלי: "חובה להעמיד את הרב שמואל אליהו לדין.

אתמול, שלישי 09.10.2018 פורסם בתוכנית 'סדר יום' עם קרן נויבך  בחדשות 'כאן'  סיפור אותו חשפה ליאל קייזר, כתבת לענייני כלכלה  כי הרב שמואל אליהו גרם לפיטורי עשרה עובדים ממפעל העופות 'עוף טרי' שבצפת.

במשחטה 'עוף טרי' בצפת, הסתכסכו עובדי המשחטה עם רב המשחטה היות טענות חוזרות ונשנות כי  הוא מתעמר בהם, מגביר את קצב העבודה באופן הגורם לתאונות עבודה ואף דורש מהם לוותר על תנאי שכר.

בהמשך, העובדים במשחטה מכריזים כי הם אינם מעוניינים להתפלל יחד עם רב המשחטה וכתגובה מקבלים שיחת איום מצד  רב העיר צפת, הרב שמואל אליהו, אשר מתריע בפניהם כי יאבדו את מקום עבודתם בשל העובדה כי הם מורדים ברב המשחטה.

 

ח"כ מרב מיכאלי (המחנה הציוני): "שוחטים במפעל "עוף טרי" בצפת בסך הכל רצו להגן על עצמם מפני רב שמתעמר בהם, מגביר קצב עבודה שגורם לתאונת עבודה ומנסה לקצץ להם בשכר אז הם התאגדו בארגון כוח לעובדים. אבל אז נכנס לתמונה הרב של צפת, שמואל אליהו. בטח בא להעמיד את הרב המתעמר במקום ולהגן על העובדים, אתןם חושבות לעצמכןם. אז זהו שלא. הרב אליהו התחיל לרדוף את העובדים אישית. הודיע להם שהם מורדים, שהוא ידאג שהם לא יעבדו יותר בשום מקום, אפילו לא בדוכן פלאפל, שיזרוק אותם לבור ולפח הזבל, עשרה מהם כבר פוטרו! ולמה? כי הם התחברו ל"ארגון שמאל קיצוני" והפכו ל"עבדים של השמאל". והרב אליהו מוכן שהם יהיו רק עבדים שלו, ושל הרב המתעמר שהוא מגן עליו.  האיומים הפליליים האלה של הרב שמואל אליהו ממש לא מפתיעים. זה אותו רב שקרא לפטר את הרמטכ"ל בגלל שילוב נשים בצבא. ואותו הרב המתגזען שקרא לא למכור או להשכיר דירות ללא יהודים. וכל זה כרב עיר, בעל סמכויות, ובמשכורת יפה שמשולמת מכספי המסים של כולנו. מי שיש לה הכח להפסיק את הטירוף הזה היא שרת המשפטים. לה יש סמכות – וחובהלהעמיד את הרב שמואל אליהו לדין משמעתי. אבל איילת שקד לא עוצרת את הרב אליהו. איילת שקד מאפשרת לו לאיים איומים פליליים על עובדים מוחלשים, לפטר אותם, לפגוע בהם, להדיר נשים, לפגוע בצבא וברמטכ"ל שלו וכמובן – להסית נגד ערבים. אחרי הכל, אלה הם אבני הבניין של מפלגת הבית היהודי שלה. רק בתחילת השנה כתבו שמיניסטיות לשרת המשפטים "אנו מצפות מהמדינה, וממך כשרת המשפטים, להגן על השיוויון והלגיטימיות של השירות שלנו. הסירוב שלך להשתמש בסמכותך ולנקוט בצעדים נגד הרב אליהו, מעניק לו רישיון ותעודת כשרות ציבורית להמשיך בפעילותו הבלתי הולמת ולהסית נגד שירות נשים בצה"ל" כל יום שעובר בלי ששקד מעמידה את הרב אליהו לדין משמעתי הוא יום שבו היא נותנת לו רישיון ותעודת כשרות ציבורית להמשיך בפעילות ובדיבורים ההרסניים שלו. כל יום שעובר בלי ששקד מעמידה את הרב אליהו לדין משמעתי חושף ששמואל אליהו הוא הפנים האמיתיות שלה ושל המפלגה שלה. ושככה תיראה המדינה היהודית שלהם".

 

 
לשמיעת הכתבה המלאה יש ללחוץ כאן