אלפים התקבצו סביב נשות הכותל, קיללו, צעקו, דחפו והיכו את הנשים במטרה להפריע למהלך התפילה התקין. ח"כ יעל כהן פארן :"אני קוראת לרה"מ ולכל המנהיגים בארץ ובעולם היהודי לגנות את האירוע"

ביום שישי האחרון, 8.3.2019. נשות הכותל הגיעו בשעות הבוקר אל רחבת הכותל בכדי לציין 30 שנה להיווסדות תנועתן. במהלך תפילתן הן  הותקפו מצד אלפי חרדים המתנגדים להן ונאלצו להתפנות בביזוי אל רחבת 'עזרת ישראל.  

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן (יהדות התורה) הגיב ואמר: המשטרה הודיעה שזו התקהלות בלתי חוקית של נשות הכותל וצריך להעיף אותן. האלימות של נשות הכותל לא הייתה מוצדקת".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (איחוד מפלגות הימין): "אלמלא החיבוק הצבוע שהן מקבלות בחלק מכלי התקשורת, לא הייתי מתייחס בכלל לקומץ נשות הכותל המטורללות ולפרובוקציות הקבועות והפחדניות שלהן. אף לא אחת מה"גיבורות" הללו לא היתה מעזה לעשות משהו דומה במסגד או כנסיה, להבדיל. מעולם לא זזה שכינה מכותל המערבי. שריד בית מקדשינו הוא מקום קדוש וכך יש לשמור עליו, בהתאם להלכה ולמנהג המקום שקובעת הרבנות הראשית".

ח״כ מיקי זוהר(הליכוד): "מרגש לראות הבוקר בכותל את רבבות המתפללים שמוכיחים לכולנו שעם ישראל מחובר למסורת האמיתית שלו ואינו מתרשם מכל מיני פרובוקציות שונות ומשונות. תפקינו להסדיר את נושא הכותל מיד אחרי הבחירות בע״ה".

ח"כ יהודה גליק(הליכוד): "‏בין אם מסכימים עם נשות הכותל ובין אם לא, בין אם אוהבים רפורמים או קונסרבטיבים או לא, בין אם חושבים שהכותל הוא מקום קדוש או לא, מי שמרים יד אלימה על אדם אחר בשם התורה מעוות את התורה ומחלל את השם".

ח"כ יעל כהן פארן(העבודה): "אני קוראת לראש הממשלה ולכל המנהיגים בארץ ובעולם היהודי לגנות את האירוע ולא לאפשר לגורמים קיצוניים להתשלט על המרחב הצבורי ועל האמונה. כחברת התנועה המסורתית, אני שולחת ברכת חודש טוב ושבת שלום לכל נשות הכותל ולכל הנשים באשר הן".

יו"ר מרצ ח"כתמר זנדברג : "דווקא ביום האישה נשים מותקפות באלימות רק בגלל שביקשו להתפלל על פי אמונתן. נשות הכותל מציינות שלושים שנה למאבקן שמסתבר שעדיין לא תם. מצפה מהמשטרה להגן על הנשים ולא על האלימים ומשרי הממשלה שרועדים מהחרדים להפסיק לשתוק מול הסתה ארוכת שנים נגד נשים ורפורמים ולאשר את מתווה הכותל".

ח"כ מרב מיכאלי (העבודה): "נשים יהודיות מותקפות במדינת היהודים בגלל שהן מתפללות. זה לא רק מאבק על חופש דת, זה מאבק נגד בריונות גברית. ככה זה כשישראל הופכת למדינת הגברים היהודים האורתודוכסים".